måndag 10 juni 2013

Parkhäng och Starbucks

Fredagen hade jag tänkt att bara ta det med ro. Se en film eller så. 
Men så fick jag sms från min syster som undrade om vi skulle hänga i en park, och med det vädret vi hade var det lätt att tacka ja. 

Vi gick förbi Oslo City för att se om kön till Starbucks var illa, och det var det inte. Så vi tog med oss våran dricka och satte oss vid Akershus fästning och pratade om allt och inget, 

 Deras hallon och svarta vinbär drink är himla god en varm dag. Annars dricker jag för det mesta Starbucks hasselnöts varmchoklad. 

 Min fina syster i sina nya RayBans och skjorta. Himla fint. 

Här har vi mig. 

När solen gick ned och det började blåsa kallt for till en butik och handlade lite godsaker och for hem till mig. Där såg vi på film.

1 kommentar:

  1. Sv: ny och ny! haha de är den frisyren jag alltid brukar ha ;) ja jag klipper hellre mitt hår själv än att någon annan gör de hahah xD ja filmen ägde :D

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...