måndag 3 juni 2013

Musikkensdag

I lördags var det musikkensdag här i Oslo. En väldigt fin dag med en massa folk i alla parker och gratiskonserter överallt.
Jag och Martin mötte upp min syster Johanna och en kompis till Martin för att se vad dagen hade att erbjuda. 

 Hänger utanför Oslo City i väntan på de andra. 

På Youngstorget var det en thaifestival med massa thailändskmat och andra spännande saker. 

 Som en man som gjorde konstverk av frukt. 

 Ser ju inte illa ut direkt. 

 De sjöng på thai, men det var aningens svårt att förstå. 

 Sen så gick vi vidare för att lyssna på musik och dricka lite öl. 

 Min syster


 Vi gick tillbaka till Youngstorget för att äta lite friterad mat. Hur gott som helst. 

 Lite mer musik. 


 Trivs så otroligt bra i den här klänningen. Den är helt underbar. 

Sen så var det dags för våran sista konsert innan vi skulle hem och göra oss klar till fest. 

En väldigt lyckad lördag måste jag säga. Hade det jättretrevligt. 

2 kommentarer:

  1. Gör det :) Det är som sagt en frihetskänsla, dessutom känns det som att kläderna föds på nytt när någon annan glädjs åt dem :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skänker alltför mycket kläder efter varje säsong. Så jag gör ju mitt sånt sätt. Men samtidigt hade det varit fint att fått lite pengar för sakerna, då jag inte ger bort dåliga plagg direkt.

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...