lördag 25 februari 2012

Stan med syster


Jag och Johanna idag. Mitt linne är det jag beställde från Asos


Just nu är jag på besök hos min älskade mamma och har fått i mig massa god mat. Mat smakar så mycket bättre när det inte är en själv som lagat den.

Innan middagen for jag och Johanna en tur till stan för att kolla lite i några butiker. Blev köpt lite småsaker till lägenheten, två klänningar som var på rea hos Weekday och strumpbyxor. Massa spännande helt enkelt.

Har även hämtat hem sakerna jag beställde från Asos. Gick riktigt snabbt att få hem sakerna denna gången.

Ska snart hem och ha en Christina-kväll. Massa onyttigheter och söta filmer står på planen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...