onsdag 29 februari 2012

En bra start på en onsdag

Min onsdag startade tidigt, tidigt idag. Igår kväll bokade jag tid hos frisören som ligger nära där jag bor. Så redan åtta imorse satt jag i frisörstolen för ett ordentligt klipp.
 Jag har aldrig mött en frisör som var så redo att ge upp hoppet. Håret var mer nött och slitet än vad jag trodde (är det inte alltid så?), och hoppet sjönk mer och mer för min stackars frisör. Efter en timma hade hon fått bukt på mitt hår och jag kunde inte ha varit mer nöjd. Sist jag var så här nöjd med ett frisörbesök var i 2008 när jag var i Polen. Det är längesen det.

Bättre bilder än de jag tog med mobilen dyker upp senare till helgen kanske. Har nämligen lite mindre dataproblem med minneskorten till kamrorna. Sedan får jag finbesök till helgen och då blir det massa att visa upp :)

Ha en fortsatt fin onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...