lördag 24 december 2011

God jul!

Har haft en lång bloggpause där jag fått hunnit göra mycket. Umgåtts med pojkvännen, familjen och vänner. Jag har även hunnit smyga mig på ett par tempel riddare i Assassin's Creed Revelations, varit på bio två gånger och fotat massvis med Diana, så snart är det dags att lämna in en hög med film på framkallning.

Imorgon väntar julfiring här i Oslo med familjen och pojkvännen, massvis av god mat och en hel hög med julklappar. Tycker att jag har varit riktigt duktig med julklappsinköpen iår om jag ska vara ärlig, och ser man  på namnen på klapparna under granen så har jag varit riktigt ordentligt snäll detta år. Fantastiskt.
Jag kommer fortsätta med bloggpause till efter nyttår. Har en massa lediga dagar nu framöver som jag har tänkt att inte göra alltför mycket med.

Du får ha en riktigt god jul och gott nytt år så skriver jag mer en annan dag :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...