måndag 11 juli 2011

Från Blå


Det är nog bara en gång jag har varit förbi Blå utan att köpa något, litet eller stort. Igår var inget undantag med mitt shoppande. Önskar att jag hade med mig mer lösa pengar, men jag lever för mitt plastkort så det är inte så ofta min plånbok skramlar. 

Morgondagen blir spännande. Efter en hel dags jobb blir det att skynda sig hem, sova någon timma och sedan röra på sig mot Ringen Kino för att se del 2 av sista Harry Potter filmen. Filmen börjar inte förrän 23:59, men jag har ordnat med jobbet dagen efter så jag inte är alltför galet trött. 
Kommer att ha med mig min kamera och hoppas att det händer massa spännande saker som när jag var på förhandsvisningen utav del 1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...