torsdag 11 november 2010

Förhandspremiär av Harry Potter and the Deathly Hollows

Idag fick jag en förfrågan om jag ville följa med Frida på förhandspremiären av Harry Potter and the Deathly Hollows. Och det är inte något jag tackar nej till. Det enda lilla kravet är att jag kommer i kostym, och det har jag inge problem att göra, om jag hittar något. Men det blir nog inge svårt. Har ett par klänningar jag kan få användning för.

På förhandspremiären kommer Rupert Grint (Ron Weasley) Mark Williams (Arthur Weasley) och Evanna Lynch (Luna Lovegood) att komma på besök.
Gissa fem gånger om att jag kommer att ha med mig min kamera. Underbart.
Och gissa vem som tog ett par glädjeskutt på Outland och även när hon kom hem?
Ser sjukt mycket fram till imorgon. Men det har du nog förstått.

4 kommentarer:

  1. sv; låtersom bra förslag! kan du berätta ett par korta rader om böckerna ? :)

    SvaraRadera
  2. sv; Tack så mycket, vad roligt hoppas dem hjälpte :)

    SvaraRadera
  3. sv: Snakebit är så grymt läckert! Synd att du inte kunde ha de :( Men nån annan gång i livet kanske?;)

    SvaraRadera
  4. sv; åh det låter najs, kanske skulle spana in nagellacken :D Faaan vad kul att gå på förhandsvisningen och träffa de där från filmen :D :D

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...