måndag 8 november 2010

En dag i sängen

Min dag började inte alltför bra.
Först trodde jag att jag skulle spy, mådde inte det minsta lilla bra. När jag kommit fram till att nej, jag kommer inte spy, ja då får jag magsmärtor utan dess like. När det sedan går över blir det svart och flimrar framför ögonen så jag inte ser något. I mitt förvirrande blinda tillstånd försöker jag ta mig till duschen, för jag fick för mig att en dusch det hjälper minsann mot tillfällig blindhet. Men hittar jag duschen? Nej. Jag irrar runt i vårat lilla badrum och försöker hitta duschen. Jag hittar dörren och försöker stänga den, men klarar inte det. Helt plötsligt vaknar jag upp på golvet med världens smärtor i armbågarna, huvudet och fortfarande ingen syn. Hur jag hamnade på golvet har jag ingen aning. Har för mig att jag snubblade på duschkabinskanten, men jag kan lika gärna ha svimmat också.

Så min dag har spenderats förvirrad i min säng, pratandes med Simon och skrivandes med Jenna och spelat Kingdom Hearts Birth by Sleep. Har fortfarande ingen aning om orsaken till det som hände imorse. Någon idé?

2 kommentarer:

  1. mm det hoppas jag med..men kommer ju impregnera dom noga så de tål lite vinterväder också.

    SvaraRadera
  2. har inga kreditkort heller men har ju vissa saker på avbetalning.

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...