måndag 22 november 2010

Killjoys make some noise


Idag var äntligen dagen som många My Chemical Romance fans har väntat på. Idag är dagen när deras nya album The True Lives of the Fabulous Killjoys kom ut. Och vet du vad. Skivan är underbar.
Tack vare min förhandsbeställning av albumet och lite annat krångel runt det så fick jag (och förmodligen en hel del andra fans) ladda ner albumet under natten till idag. Tyvärr så krånglar mitt iTunes, så låtarna har inte fått inta sin rätta plats i min iPod. Men det kommer snart att ändras på.
Men alla som är lyckligt lottade att ha Spotify Premium kan lyssna på albumet där.

Tänkte skriva en recension av albumet när jag fått lyssna igenom det riktigt ordentligt. Det jag hittills har hört har som sagt varit underbart, men inte lika fantastiskt som Three Cheers for Sweet Revenge. Men vi får se hur det blir när jag har hört på låtarna x antal gånger.

Nu ska jag leta reda på iPoden som har gömt sig. Dålig dag att leka kurragömma på måste jag då säga.

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...