söndag 17 juli 2011

Helgen från helvetet

Jag hade en riktigt trevlig torsdag. Dagen spenderade jag med jobbet i Frognerparken och njöt av sommaren. Kvällen spenderade jag med några vänner och hade det allmänt trevligt. Senare på kvällen kände jag att jag höll på att få feber, men jag var någolunda frisk på fredagmorgon så jag pallrade mig till jobbet. Det skulle jag inte ha gjort. Jag var en vandrade zombie med huvudvärk of doom som inte ens vanliga huvudvärkstabletter kunde få bort. På kvällen hade jag nästan 40 graders feber och var verkligen dålig. Och så där har det bara fortsatt resten av helgen. Inte det minsta lilla trevligt.
Nu hoppas jag att jag är frisk tills imorgon. Orkar verkligen inte vara sjuk mer.
Har massa bilder på lager som får dyka upp när jag mår lite bättre.

Underbara Jenna hittade en playlist på Spotify inför våran resa till Reading, England i slutet på augusti.
Har inte hunnit lyssna igenom hela än, men det jag hört gillar jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...