måndag 23 mars 2020

Vecka 13

Dags för nästa vecka med hemmakontor. Förra veckan gick fint, är bara konstigt att endast jobba från datorn då mitt jobb i vanliga fall är väldigt fysiskt. Har fått gjort en del tråkigt kontorjobb, vilket är skönt. Men mycket av planer och så blir avbokat pga covid-19. I Sverige verkar det inte ha stängt ned på samma sett som i Oslo och i Norge. Jag har varit ute och gått runt i skogen där jag bor bara för att komma mig ute lite grann, men annars är jag hemma. 

Som du förstår är det inte stora planerna den här veckan. Martin fyller år och jag hade bokat bord på Norda, men det har blivit inställt. Så får se vad vi hittar på istället. 


Första dagen medd hemmakontor och dom här två töntarna hängde på balkongen. 

Mer balkonghäng

Fick hem ett paket med nya vårskor. Har beställt dem från YME. Pharell Hu Holi Stan Smith 

 Adidas Continental 80. Följde med ett par ljusrosa snören som jag ska byta till. 

Ute med den här tönten som morrade åt ingenting. 

 Powernapade ihop.  Hon ville hålla tass <3

Var ute och gick på lördagen med Martin i Lilloskogen. Hittade tussilagor. 


Massvis av dom.

 Vi gick vid ett gammalt pukverk. Områdena som är öppna är sjukt stora. 

 Sen gick vi ut med katterna.

Och det var den första veckan med hemmakontor. Nu ska jag fortsätta med det eviga hemmakontorandet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...