måndag 9 mars 2020

Vecka 11

Hej. Hoppas du mår bra.
Jag hoppas innerligt att den här veckan kommer att gå fort (vilket den mest troligen kommer att göra då alla andra veckor bara flyger förbi). Vi ska nämligen till stugan till helgen, vilket ska bli kul. Annars är det inget speciellt som händer.

Här kommer lite bilder från förra veckan. 

Måndagen började med en lång kö. Är van vid att det brukar vara köer på vägen till jobbet, men det här var något speciellt. Gick fort ändå,  tack och lov, men var inte kul att bara sitta still och se hur klockan närmade sig arbetstiden...

 Var förbi mamma för att hämta min klänning till karnevalen på jobbet.

 For förbi Ikea och bussen nuddade till framkanten av den vita Teslan. Föraren var inte nöjd.

 Onsdagen vaknade jag upp till ett vinterlandskap.

 Som fortfarande pågår.

Torsdagen var det ostkrokens dag och jag och Martin for förbi mathallen för att testa olika maträtter med ostkorkar i. 

 Fredagen hade jag och Lucy en lugn morgon.

På min avdelning var det superhjälte-tema, så klart man behöver en skinande klänning. 

Jag hade köpt en curry mix från mathallen i hopp om att det skulle bli som de japanska curryrätterna vi åt hela tiden när vi var i Japan. Det blev det inte, men gott i alla fall. 

Lördagen blev jag väckt av en otålig tjej som ville ha massa mys och mat med en gång. 

Gjorde mig klar för att fara hem till mamma för att fira hennes födelsedag.

Köpte med massa rosor som var väldigt fina. 

Söndagen tog jag det lugnt, kollade mest på youtubeklipp, fick ordnat med förra årets resedagböcker så dom är stort sett färdiga och spelade massa sims. 

Hoppas du får en riktigt fin vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...