onsdag 18 mars 2020

Första kvällen i stugan

Vi hade planerat att åka till stugan helgen som var för länge sen. Martin hade ordnat ledigt från jobbet, jag tog ut övertid. Sen kom covid-19 och Oslo stängde nästintill helt. Jag blev mycket längre på jobbet än planerat, men så fort jag var färdig körde vi iväg och var framme rättså tidigt.

DSC_4286
Se, vi hade lite solljus när vi kom fram.

DSC_4337
Blefjell.

DSC_4380
Kvällen var stjärnklar, så jag tog med mig stativet och kameran ut för att ta lite bilder.

DSC_4390

DSC_4400
Måste öva mer på det här, men för att vara första gången blev det inte värst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...