måndag 30 september 2019

Vecka 40

Hade det här året varit en bebis hade den varit färdig nu, så kring 12 veckor kvar tills det är ett nytt år. 
När jag sitter och skriver detta här är jag ganska opepp, har feber och är allmänt dålig och vill egentlig bara ligga ned och sova, så vi hoppar rätt på bilderna från förra veckan. 

Jag fick ett whim blekte håret och sen färgade det rosa. 

Är så trist att se hur mycket fåglar som flyger iväg nu. Ses till våren. 

Var förbi Etterstad kolonihage och tittade på det brinnande trädet. När jag bodde på Helsfyr och gick till jobbet gick jag förbi den här kolonihagen varje dag och älskade att se på det brinnande trädet. Sen att jag aldrig tänkte tanken på att gå in i området och se på trädet ordentligt är något annat. 

 Den här tönten hängde med mig i soffan en eftermiddag. Stackarn har haft löptid och ville ha all uppmärksamhet. 

 Har letat efter en vattenflaska att ha på jobbet, stötte på den här fina Muminkoppväggen i en av butikerna jag var förbi. 

Blev omnämnd i Ona bags sin Instastory där de nämnde honourble mentions från photowalken. Jag kom inte på första plats dessvärre, men hej, jag nämndes först. 


Så bilden finns också på deras blogg

Vi hade fredagsdisco på jobbet, som var festligt. 

Lördagen började jag med att städa i sovrummet. Fråga mig inte hur, men jag har saker överallt där. Nu är det mycket bättre, tack och lov. 
På kvällen skulle jag fira en kompis som fyllt år. Spelade lite Jackbox och jag vann rejält i ena spelet. 


Hoppas du får en riktigt fin vecka. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...