torsdag 6 oktober 2011

Torsdag


Sitter just nu på jobbet och har rast. Längtar tills jag är färdig på jobbet för idag, då blir det att skynda mig hem och duscha. Ikväll blir det som sagt att se Veronica Maggio med min syster. Längtar.
Nu ska jag fortsätta läsa nyheterna och se vad som händer i den stora, vida världen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Saker att komma ihåg inför Tons of rock 2026

 Efter att festivalen var färdig tog jag och skrev en liten lista på saker jag måste komma ihåg inför nästa festival. Jag köpte biljetter ti...