söndag 2 oktober 2011

CosCon 2

Coscon var riktigt trevligt, fastän det inte fanns lika mycket att se och göra som på DesuCon. Orkade inte fotografera så där jättemånga cosplays då det var få jag faktiskt kände igen och visste vad de var. 
Här är några bilder i alla fall. 

Alice från spelet Alice Madness Returns. Såg två st från det spelet o.O

Innan Cosplaytävlingen började dansade en hel del folk till denna sången





Nästan alla som ställde upp i Cosplaytävlingen

Söta damm/sot från bland annat Min granne Totoro. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Saker att komma ihåg inför Tons of rock 2026

 Efter att festivalen var färdig tog jag och skrev en liten lista på saker jag måste komma ihåg inför nästa festival. Jag köpte biljetter ti...