måndag 17 oktober 2011

So go on live your life, but I miss you more than I did yesterday

Då var denna arbetsmåndag.över. Hade en riktig fin dag på jobbet. Fick pratat med min pedagogiska ledare, massa kramar av barnen och gosa med en liten bebis eller två.

Idag här hemma kommer det inte hända alltför mycket spännande. Ska städa lite bland kläderna och fortsätta med mitt fotoalbum med alla bilderna från Readings vi tog med engångskamerorna. Spännande värre. 
Ha en fortsatt fin måndag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Saker att komma ihåg inför Tons of rock 2026

 Efter att festivalen var färdig tog jag och skrev en liten lista på saker jag måste komma ihåg inför nästa festival. Jag köpte biljetter ti...