onsdag 5 oktober 2011

Shopping med syster

Ikväll efter middagen tog jag och Johanna bussen in till stan för lite shopping. Var längesen jag strosade runt i butiker utan varken mål eller mening, himlans härligt. 
Allt som fick följa med hem idag var en t-shirt från Bikbok. Så nu ska jag försöka att undvika stan och butiker så gott det går. 

Just nu håller jag på att planerar vilka butiker som ska besökas i London i slutet på november. Har du något tips på affär i London som man bara måste besöka, lämna isåfall en kommentar :)

Var de så desperata att bli av med t-shirtsen att de måste ha helknäppa priser eller är det en felskrivning of doom?

Johanna provade en superstilig mössa inne på H&M

Brillor från H&M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Saker att komma ihåg inför Tons of rock 2026

 Efter att festivalen var färdig tog jag och skrev en liten lista på saker jag måste komma ihåg inför nästa festival. Jag köpte biljetter ti...