söndag 2 oktober 2011

Söndag



Hade en riktigt trevlig dag och kväll igår (och en bra fredag kväll för den delen). Är helt utsliten idag + att mitt ena öra har fått världens lock och tjuter som bara den. Riktigt typiskt.
 Idag blir det att göra så lite som möjligt under så lång tid som möjligt hade jag tänkt. Blir att städa lite i kaoset på rummet och gå igenom alla bilderna från helgen och se över vad som får äran att hamna här. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Saker att komma ihåg inför Tons of rock 2026

 Efter att festivalen var färdig tog jag och skrev en liten lista på saker jag måste komma ihåg inför nästa festival. Jag köpte biljetter ti...