onsdag 26 februari 2014

Stockholm dag 2

 På lördagen när viv vaknande var det bättre väder. 

 Vi gjorde oss klara för en dag på stan. 
Fick aldrig fönat klart mitt hår då hotellets hårtork brände bort en  bit av mitt hår. Måste ha varit defekt, för även på 1:a steget blev den hemskt, hemskt varm.

 Massa fint i skyltfönsterna. 

 En kyrka som liknande massa på landskyrkan i Skellekfteå. 

 Solen sken och det var varmt och härligt. 


 Besökte bland annat Beyond Retro men hittade inget speciellt. 

När hungern blev förstår blev det frykost/lunch/middag på Muffin Bakery. Himla gott. 

 Körde på alla hjärtans dag-klädseln fast med svarta strumpbyxor.

 Åt en spenat och fetaost paj och en strawberry cheesecake muffins. 


 Sen så fick jag besöka fina NK. 


 Himla fin lampa. 



 En glad jag med mina shoppingpåsar. 


 På kvällen var det dags för ett ombyte och påfyllning av sminket. 

 Vi skulle och se bandet 30 Seconds to Mars, vilket blev andra gången vi skulle se dem. Första gången var Readings Festival 2011 (därav mitt t-shirt val). 

 Jenna hade fixat sina naglar kvällen till ära. 



 Twin Atlantic var förbandet. 

 Enorma ballonger <3


Noomi Rapace satt backstage och blev uppbjuden på scenen. Publiken fick välja en fras som Jared Leto skulle säga på svenska. Det fick bli Vill du ligga. Tror inte det var någon som svarade nej. 

2 kommentarer:

  1. låter trevligt! Härligt med bra väder :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi hade det jättetrevligt :) Vårväder är ju det bästa :)

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...