fredag 13 december 2013

13. En bild på någon av dina favoritsaker.

 Mina fina RayBan Wayfarers som jag haft i snart fyra år. Fantastiskt. 

 Den här kjolen från Asos och outfiten rent generellt. 

 Mina skor från Monki.

 T-shirten från Marc by Marc Jacobs

 Min väska från Kate Spade New York. 

Klänningen jag beställde från Etsy. 

 Mina örhängen jag fick av Martin i födelsedagspresent. 

Min samling med Lomographykameror

 Finaste klänningen från Stockhlm

Perfekta fest och konsertväskan från Marc by Marc Jacobs 

Min älskade Petal to the Metal Natasha från Marc by Marc Jacobs. 



2 kommentarer:

  1. Ray Bans är så snyggt så förstår att du är nöjd med dem och de där skorna från Monki har jag också varit sjukt sugen på, så grymma! Gillar väskorna med, speciellt de två sista, så fina! :) Kram och glad Lucia på dej, hoppas du får en fin dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. RayBans är ju helst fantastiska. Sitter helt perfekt.
      Skorna är sjukt bekväma att gå med. Mina promenadskor under hösten.
      Älskar mina tre halverst dyrgripar.

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...