torsdag 21 november 2013

Klänningen.

Den här klänningen har jag kollat på i många månader hos en av Etsys butiker. Men jag har aldrig riktigt haft en anledning att beställa den (dum orsak jag vet).  När jag blev bjuden på bröllopp i december och då är det ju även julafton och nyttårsafton så kom jag fram till att den hade varit helt perfekt och beställde den. 

Klänningen kommer från GirlsProms. Dom har en hel hög med fina klänningar som kommer i en del storlekar eller vara måttsydda. De svarar fort på frågorna och klänningen blev sydd och skickad en vecka innan det som var planerat, vilket inte är illa det. 

Klänningen sitter perfekt på, det är bara spetstyget på framsidan som är lite stort, men det är lätt fixat. 

Allt jag behöver ordna nu är skor, smink och hår egentligen. 








26 kommentarer:

  1. Oh, vilken underbar klänning! :D Och härligt att du fick anledning att köpa den ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Eller hur :) Man måste passa på medans man kan :)

      Radera
  2. Så himla söt och fin den var! :)

    SvaraRadera
  3. ÅÅH VAD SNYGG
    sv; skönt att du inte har finn-problem iallafall då! :D
    Kram

    SvaraRadera
  4. åh va fin den var :) sv; den gick väldigt bra tack :) åhh, va jobbigt! men krya på dig :)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...