måndag 18 november 2013

Födelsedagsfirande av en syster

I fredags hade min syster Johanna födelsedag. Lilltjejen blev hela 21 år. För att fira henne var jag hembjuden på smörgåstårta och dessert. Och smörgåstårta tackar man gärna inte nej till.

 Mums. 



 Glasstårta till dessert. 

Efter alla måltiderna kollade vi igenom gamla bilder som mamma har sparat i en kartong. Jag tog med mig en hel hög av bilder hem som jag ska hänga upp hade jag tänkt. 

Men här har vi ett par godingar från åren 1996 och 1997, då jag gick i förskolan och ettan och inte hada några framtänder. 

 Jag sju år. 


Mig i förskolan... 

8 kommentarer:

  1. Vad roligt att titta på gamla bilder! :)

    Svar: Tack så mycket, jag hade en riktigt bra helg! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur :) Har en hel hög av dem hemma som jag måste sätta upp någonstans.

      Radera
  2. Men mums med egengjord smörgåstårta! Så gott.:D

    sv: Ja jag håller med dej. Usch för hösten när den är såhär. Ja precis :)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...