måndag 11 november 2013

Ett foto i timmen, lördag

Jag hade lånat bort min kamera till Martin över dagen, så jag fick leva med min telefon och en kamera som inte kommer överrens med mig.

 9.00 Vaknar och känner mig hemskt, hemskt trött. En natt med märkliga drömmar. 

 10.00 Ligger fortfarande i sängen och surfar och spelar spel. Sju kassor med öl var min utsikt. De skulle till svensexan Martin hade anordnat denna lördag. 

11.00 Frukost och meningslöst tv-tittande.

 12.00 Jag skulle göra frosting till en del muffins Martin hade bakat. Allt som kunde gå fel gick fel. Vi hade frosting i köket där frosting inte ska vara. Påsarna jag hade var superdåliga. 

 13.00 Äntligen färdig med cupcakesen. Sen så blev det att städa hela köket. 

 14.00 Träning med min syster. 

 15.30 Påväg hem för en dusch och ombyte av kläder. 

 16.00 Dags att sminka mig. 

 17.00 Efter ett ombyte och småstädande efter svensexan som var förbi för att hämta ölen och mat så var det dags att gå hem till mamma. 

 18.00 Fick mig lite middag hemma hos mamma. 

 19.00 Massa, massa singstar. Vi spelade i nästan tre timmar. Hade ont i halsen hela söndagen. 

 23.00 Jag och min syster for ut för att dricka lite grann. 


 00.00 Vi bytte ställe och satt där en stund. 

 01.00 Nattamat när den är som bäst. Hur bra som helst att man blir mätt på en barn meny mitt i natten. 

02.00 Går på en väldigt tom gata hem. 

4 kommentarer:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...