fredag 1 februari 2013

Instagram januari

Då var det dags för februari, men även tid att se hur januari såg ut genom min Instagram. 

 1. En fantastisk solnedgång påväg hem från jobbet 2. Vi spelade lite Raving Rabbids på WiiU
3. Provade på ett nytt mönster och färgkombo 4. Hade på mig nya skjortan från Monki med det fantastiska mönstret.

 1. Jag frös i lägenheten och varmeelement + massvis av ljus hjälpte inte 2. Det var dags att välja nya färger ur min lilla låda med nagellack
 3. Jag började om med träning hos Fresh Fitness och det går väldigt bra. 4. Jag har börjat läsa alla Sookie Stackhouse böckerna. Sista boken kommer i maj, är lite fint om man kommer ihåg vad som hände. 

 1. Vi hade planläggningsdag med jobbet på Klingenberg Kino. 2. Jag lyckades göra pannkakor 
3. Vi såg fantastiska filmen the Fall 4. Efterfest hos oss med massage och youtube-klipp från Readings 2012.

1. Min kamera på telefonen fungerar inte helt 2. Vi var ute och åt på Gunsmoke
3. Min nya tröja från Velouria Vintage 4. Lite till träning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...