tisdag 3 januari 2012

London shopping

Här är en del som fick följa med hem till mig från London. Blev givetvis en hel del julklappar till familjen och vännerna.
Köpte även världens godaste choklad från en butik som låg nära oss. Var lite smådyrt men oj så gott det var. Jag och Martin fick provsamak massvis av choklad. Var lite smått ett himmelrike om man säger så. Ångrar massvis att jag inte köpte mera choklad med mig hem.

En Assassin's Creed Rabbid från Forbidden Planet, kostade ca 40 kr

Skor från Primark, ca 100 kr

Väldans blåa ballerinaskor från Primark, ca 120 kr

En tygkasse med Banksytryck som jag köpte i en butik längs Portobello Road, ca 60 kr.

tre väskor från Primark, ca 60-90 kr styck.

Klänning från Primark, ca 90 kr

Klänning från Primark ca 120 kr

Klänningen jag använde på julafton och nyårsafton är från Primark, kostade ca 100 kr.

Klänning från Urban Outfitters, ca 600 kr

Tunika från en bod på Camden Market, men fanns överallt i London, ca 100 kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...