onsdag 11 januari 2012

Garderobsrensning

Jag hade en garderobsrensning inför mitt framtida flytt. Inte länge kvar nu vetni.
Hur som haver så bjöd jag över två av tjejorna från jobbet för att ta det de ville ha. Nästintill allt blev borta. Det som blev över kommer jag att ge till jobbet eller skänka bort.
Det finns fortfarande stora mängder kläder kvar i min garderob, men det känns skönt att det mesta är borta.

Annars är det bara packa packa packa som gäller för min del. Och diskutera med pojken vad vi behöver i lägenheten. Massa jobb helt enkelt.

1 kommentar:

  1. Nu har jag äntligen hittat tillbaka till din blogg. Du är lika söt som tidigare. :)
    Kram

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...