torsdag 4 augusti 2011

TusenFryd

I lördags for jag och några tjejer från jobbet (+ en pojkvän) till nöjesfältet TusenFryd som ligger ca en halvtimme utan för Oslo med bil. Hade det riktigt trevligt där. Tyvärr blev det en del onödigt köande då en del  av attraktionerna inte helt ville fungera när vi var där. 

Aningens fail, de andra på bilden ser rätt in i kameran. Får jag skylla på att jag fick massa vatten i munnen? Då gör jag det. 


Och priset för årets snyggaste bild går till denna. 

Vi försökte vinna en smurf men vann en massa plasthattar i stiliga färger. 

Jag har beskärt bort alla utom mig på bilderna för jag orkar verkligen inte fråga om lov när jag lägger upp bilder på bloggen. Bättre att bara ta bort folk med en gång än bråka om det senare.

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...