tisdag 30 augusti 2011

Oslo

Igår kväll kom jag hem från helgen i England. Hade det riktigt awesome. Det blev en hel del fotograferande så bilder dyker upp senare idag.

Luften på planet hem igår var fruktansvärd torr, är fortfarande irriterad i ögonen och på toppen av allt är jag förkyld. Hoppas det går över snart. Har verkligen inte orken att bli sjuk nu, och sedan vore det fint om jag blev bra innan jag sitter på nästa flyg (som för övrigt är på fredag).

Nu ska jag försöka sova lite till, hela natten har jag vaknat med panik för jag har verkligen inte fattat var jag var.

Se fram emot bildbomber :)

1 kommentar:

  1. Åh vart i England har du varit?? Jag och min kompis åker dit för att plugga på universitet om 3 veckor! blir borta hela hösten =) Läs gärna våran blogg =D

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...