fredag 17 juni 2011

Två dagar kvar

Nu är det bara två dagar kvar här i Skellefteå innan jag sitter på flyget hem till Oslo. Har haft snart två fina veckor här, trots att vädret har varit sådär (antingen alldeles för varmt eller kallt). Men det är inte så mycket att göra åt det. Dessa två veckorna har jag mest bara slappat och inte gjort något överdrivet jobbigt (jag är ju trots allt här på semester!). Men det ska bli trevligt att komma tillbaka till min vardag med allt vad det innebär. 

Idag kommer jag att träffa pappa, farmor och farfar. Jag och farmor ska gå en vända på stan och se om vi hittar något spännande. Vet att vi ska kolla efter spetstyg till en klänning jag köpte förra veckan och sedan får vi se vad mer vi kan hitta. 
Bered er på bildbomber nästa vecka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...