fredag 24 juni 2011

Bilder från Skellefteå


Jag och Simon köpte med oss mat från Tattung en av dagarna jag var där.

Simon provade något nytt medans jag körde på det vanliga, tre små rätter.

Till efterrätt blev det friterad banan med glass.


Mönstret på en av mina nya klänningar.

När vädret var varmt hade vi vattenkrig för att svalka oss. Det hjälpte verkligen.


Där är klänningen ^^ Farmor ar snäll och sydde in en bit spets i urringningen så jag inte gick runt och blottade mig. Klänningen kommer ifrån H&M och kostade hela 199 kr. 
Jag och Jenna inne på Gina Tricot. 


Vi åt glass och slush i soleskenet på torget. 

Och vi hade köpte Hello Kitty dricka som smakade hallonsoda.

En jag.

Jag och Simon besökte Skelleftehamn för att hälsa på hans pappa och hans sambo. Vi gick till en liten strand som inte ligger alltför långt undan deras hus.

Vi tog med deras hund Sally så hon fick svalka sig i vattnet.




Jag hälsade på i Fällfors och bodde hemma hos min farmor och farfar.

Vi for till Småforsarna och grillade lite grann och myste.

Deras lilla hund Boss.



Jag, farmor, Johanna, en barndomsvän och hennes farmor for till Stackgrönnan och åt räkmackor.

På kvällen for vi på min lillebrors skolavslutning.


En kväll for jag och Simon och hälsade på denna vackra människa :)

Denna hära var redan där och fick tag på min kamera.

<3


Jenna bjöd på mat från Sibylla. När hon kommer hit nästa gång blir det min tur att bjuda på mat :)


Den finns massvis av igelkottar där var Simon bor. Och just nu har de bara en aktivitet i huvudet...

Jag for på en shoppingrunda med farmor och Johanna.

Jag fick en fin boks av farmor som jag använder som matlåda på jobbet. 39 kr hos Pixies

Två väldigt färgglada armband från Glitter, 69 kr/st.

En väska från Friis & Co, 280 kr (var halva priset :D) hos Pixies.

Två vanliga skjortor från Gina Tricot, 99 kr/st. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...