fredag 24 juni 2011

Dagens shopping

Idag efter jobbet for jag direkt in till stan för att köpa en del saker inför DesuCon som är imorgon och på söndag. Var lite småsaker, men ack så viktiga. Dock så glömde jag färgade kontaktlinser men känner att det inte är något viktigt. 

Lösögonfransar, blush och lim från MAC.

Nr 48 och nr 32.

Blush från MAC i färgen Pink Swoon. Är verkligen jätterosa och supergullig :)


Objektivet AF-S Nikkor 16-85 mm 1:3,5-5,6 G ED. Den väger väldigt mycket, men oj så bra den fungerar. Fokuserar riktigt snabbt och tyst, tar väldigt bra bilder trots dåligt ljus. Blir perfekt under helgens äventyr. 

Färgade hudkräm med solskyddsfaktor 15 från Clinique. 

Läppstift i färgen 132 Sweet Pink från Maybelline New York. 

Det var lite av dagens shopping. Annars blev det hårspray, hårklämmor och liknande. 

Ikväll blir det att göra mig i ordning till imorgon. Ska locka håret och det vet jag kommer ta tid. Ska nämligen använda mig utav spolar till det och jag tror jag kommer misslyckas på flera olika plan. 
Bloggar under dagen imorgon. Kommer att ha med mig mobilen och kameran (med det nya objektivet <3). Hörs senare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...