tisdag 10 maj 2011

Bilder från de senaste dagarna

I lørdags byggde Johanna, Maya och Oslo-Robin ett hus till våra råttor med Mayas duplo. De var inte lika imponerade som oss.

En tillfällig graffittimålning på en av husväggarna här i närheten.

I söndags tillbringade jag och Johanna ett par timmar i Vålerengaparken och njöt av det fina vädret.

Vi fikade massa gott, Maya hade nämligen kalas den dagen.

En bleeek jag :)

Igår tillbringade jag min rast ute i solen. Jag hoppas på att få någon slags färg på benen snart.

När jag kom hem från jobbet for familjen direkt till Vålrengaparken för att äta middag.

Det blev en god kycklingsallad och bröd.

Johanna pressade i sig maten som vanligt.

Och idag var vi på Kampen gård för att se på massvis med djur med jobbet.


Nu ska jag och Johanna ut till Vålerengaparken för att få lite mera sol. Måste passa på medans vädret är fint.

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...