söndag 18 november 2007

Vinter

Nu jäklar nu ärd et vinter. Riktigt ordentligt dessutom. Tidigare då det har snöat har det bara snöat lite grann för att sedan smälta bort. Men snön som har kommit nu har hållt i sig ordentligt. Förra året på julafton var det inte en snöflinga på backen och det kom typ ingen förrän efter nyår. Så länge det finns snö fram tills hmm... april nån gång så är jag nöjd. MEn det får gärna fara tidigare.
Iår måste jag åka pulka madrass bob osv. Jag gjorde det aldrig förra året. Hmm... Aja det är årets måste. Att spendera x antal timmar i backen. Tyvärr så är jag ingen slalom eller snowboard människa, utan håller mig på vanliga längdskidor och övriga snöleksaker.
Nu ska ja hur som helt städa. Inte kul, med det måste göras ibland...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...