söndag 11 november 2007

God morgon eller god natt

hade tänkt att skriva ett inlägg igår eller hur du nu ser det. Men jag orkade eller hann inte.
Idag har varit en sån där orka bry sig överhuvudtaget om nånting dagen. Härligt. Men nu börjar jag känna mig trött, rastlös och sliten. Jag somnade sent igår och vaknade ännu senare. Varit ute och gått och nästan halkat ihjäl mig. Inte kul alls. Men men, Bättre snö än regn.
Funderar på att gå och lägga mig, men är för pigg för det. Men för trött för att göra nåt annat. Svårt val det här... Hmm... Lär ju gå och lägga mig snart.
Här där jag bor är An Café väldigt populära. så jag bestämde ig för att lyssna och se vad det var för något. Jag kom fram till att japasnka kanske inte alls var ett språk menat till sång. Enligt mig lät det bara komiskt. Men det är ju vad jag tycker. Jag kulle villja lära mig japanska men jag tror inte att det ät menat till sång. Verkligen inte. Det lät ju bra tills sången kom. Då blev det komiskt istället.
Men nu ska jag gå och lägga mig. Vill inte sova ut allför länge.
An Café videos på youtube.com:
http://www.youtube.com/watch?v=3xOt1As-JeI
http://www.youtube.com/watch?v=viEFxNsB9nQ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...