måndag 17 september 2007

Någon har tittat djupt i prafymflaskan...

...brukar min mamma säga när jag har satt på mig alldeles för mycket parfym.
Nu var det ju ett tag sen man skrev. Verkar som om det blir allt längre och längre mellan gångerna. Snart lär jag ju sluta skriva helt. Men så länge jag kommer ihåg att skriva finns det hopp.
Det här året är en av de få år jag upskattar östen. Annars brukar det var en trist grå månad där typ alla dagrna består av regn och blåst. Men iår har jag faktiskt sett på hösten med hopp. Kan vara att jag insett shoppingtillfället med hela den här årstiden. Det som är så kul med modet den här hösten är att mörka trista färger gäller. De hetaste är svart, grått, vitt och andra dova, lugna färger. Inte så kul där. Men då ska man ha färgglada detaljer. Typ en knallig halsduk/väska/skor osv. Båda saker finns i min garderob. Men jag behöver fler färgglada halsdukar. Finns snygga på H&M för typ 98 kr. Inte direkt überdyrt.
Jag funderar på att byta ut min älskade iPod mot en creative zen stone. Från rosa aluminium till rosa plast. Men vi får se hur det går. Jag lyssnar på mycket musik, mycket minne är viktigt och lång batterietid.
Idag så får killen på jaktresa och kommer vara borta tills på fredag. Så jag har lånat hem hans dator så jag kan stilla mitt Simsbehov när jag vill. Om jag är borta alldeles för länge så är det därför.
Ni som har mitt mobilnummer ring, skriv eller vad fan ni vill, ni som inte har det synd för er, för det är där jag kommer att svara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...