måndag 13 november 2023

Vecka 46

 Efter ytterliggare en vecka med hosta, känner jag mig äntligen aningens bätttre. Vem kunde tro att stark hostmedicin, astma medicin och vila skulle göra saker bättre? 

Den här veckan blir en lugn vecka. Vet att det är mycket på jobbet, så har inga stora planer på fritiden. 


Jag tog typ inga bilder alls förra veckan, men här kommer ett par stycken. 


Vi har hängt upp utelampor och det är så himla mysigt. Mer ska upp, men tänker att vi väntar tills det är närmare december.

Det är en här hemma som har njutit av att jag varit hemma hela dagarna (Sally är verkligen Martins katt och kunde inte brytt sig mindre om jag är hemma). 

Söndagen var första gången på länge som jag skulle utanför dörren. Hade på mig höstiga örhängen från Just Pilvi.

Var kallt, men skulle möta mamma och hennes sambo för att vara lite turister i Oslo. 

Duvorna hade samlats och satt väldigt tätt ihop. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...