onsdag 15 november 2023

Bröllopsdagsfriande och första dagen på semestern

 En fredag i början av juli skulle vi ut och fira. Vi skulle fira våran 6 årsbröllopsdag och att det äntligen var dags för 3 veckor med ledighet. 

Jag hade bokat bord på en resturant inne i Lillestrøm som heter Mirabel. Efter middagen skulle vi på bio och se den nya Indiana Jones. 

DSC_6334
Jag hade på mig en fantastisk klänning från & other stories. 

DSC_6357

DSC_6342

DSC_6353

DSC_6382
Hade jeansjacka från ASOS och väskan jag beställde till bröllopet från Kate Spade. 

DSC_6390
Världens finaste man. 

DSC_6414
Jag var så himla peppad. 

DSC_6386
Drack en Hugo.

DSC_6399
Vi delade på förrätt. 

DSC_6424
Och hade goda huvudrätter. 

DSC_6418
Åt hjort om jag kommer ihåg rätt. 

Det var så himla mysigt, för vi hade bord inne, men vid fönstren som var öppna så det var som att vi satt ute. Mitt under maten öppnade himlen sig och det vräkte ned regn och åskade. Otriligt mysigt.

Filmen var helt ok. Känner att det är nog med filmer om Indiana Jones och att det verkligen inte behövs fler (iallafall inte med Harrison Ford). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...