torsdag 9 november 2023

Ett besök hos Astrup Fearnley museet i februari

 Låt oss hoppa tillbaka till en solig dag i februari 2023. Martin jobbade mest troligen, så jag packade min väska, tog på mig vinterjackan och for in till stan för att gå på museum.

DSC_4699
Mitt i en blinkning, men var visst bästa bilden jag hade sparat. 
Väska från & other stories, jacka från Monki och halsduk från Mulberry. 

DSC_4707
Dagens mål var Astrup Fearnley museet som ligger på Tjuvholmen. 

DSC_4712

DSC_4719
Kommer ihåg att konstverken var saker i något som skulle se ut som betong. 

DSC_4721
Vilket gav en intressant textur. 

DSC_4724
Älskar när man kommer över iPod nanos (jag hade en rosa med mindre skärm än denna här, så den måste vara nyare än den jag har). 

DSC_4731

DSC_4734

DSC_4747

DSC_4752

DSC_4755

DSC_4761
När jag var färdig med första delen av museet kände jag mig klar med museum för dagen. Jag försöker tvinga mig själv att göra saker ensam och ta min tid med att göra dem. Söker på passande spellistor på Spotify och försöker att stå en stund och se på allt. Men plötsligt så är det som att något slår fel i huvudet och jag bara måste ut nu och hem igen. 

DSC_4766
Försökte använda mer tid runt omkring på Tjuvholmen. 

DSC_4774

DSC_4779
Sen tog jag inga fler bilder från den här dagen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...