måndag 6 januari 2020

Vecka 2

Årets andra vecka. Ska bli hemskt jobbigt att jobba en hel vecka. Jag somnar inte förrän kring 2-3 oavsett hur tidigt jag ska upp dagen efter och den här helgen har jag sovit till 10-11. Hjälper inte helt med alarm, och torsdagen och fredagen förra veckan sov jag ett par timmar på soffan på kvällen. Mmm, bra start på året. 

Den här veckan ska jag städa bort julen. Vill inte ta ned granen helt än, den är så fin, men nu börjar det vara nog. Annars blir det att försöka vända på dygnet.. 

Här kommer lite bilder från förra veckan. 

Jag gick med mamma på stan på måndagen för att handla lite. Gick förbi LV som hade en väldigt cool 3D art i deras fönster. 

Var förbi en outlet som var i ett gammalt bankvalv. 


Hade på en favoritklänning från Monki. 

 Fikade lite hos Backstube. 

 Så var det årets sista dag och jag var klar för fest. 

Och vipps var det inte bra ett nytt år, men också ett nytt decennium. 


 En del av dem vi firade med. 

Spelar ingen roll hur många mjuka fina platser vi har hemma, Sally vill ändå bara ligga på golvet eller som här i leksaken. 


Nytt år betyder att jag kan använda min nya kalender och börja skriva i min One line a day dagbok.

Nåväl, garderoben är en mjuk, lugn plats som Sally gillar. 


Katterna gör så mycket oljud när dom ska in i garderoben och försöker öppna skjutdörren. 

 Lördagen var vi ute och körde för att handla lite och spelade Wizards Unite. Hade köpte med mochi som vi åt i bilen medans vi spelade. 


 När jag vaknade tillslut på söndagen var den en Lucy som hade försökt få uppmärksamhet genom att skrika lite grann, tvätta oss och massa leksaker i sängen och på golvet. 

Har börjat spela My time at Portia och är helt beroende. Spelade från typ 16.30 på lördagen och slutade vi ett två på natten. Spelade igen på söndags eftermiddagen. 

Hoppas du får en riktigt fin vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...