fredag 31 januari 2020

Harry Potter Escape Room

P1000864
I lördags skulle jag och Martin väg med några vänner och deras barn för att göra ett Harry Potter Escape Room hos Kingdom of Escape Rooms.  Jag hade på mig min I solemnly swear t-shirt jag beställt från Ebay. 

P1000871
Det här är enda helkroppsspegeln kvar hemma hos oss efter att våran gamla välte. Den är full i tassmärken efter att Sally och Lucy sätter tassarna där när dom ska ned från garderoben. Hade på mig en gammal kjol från Asos. 

Luftade Lucy lite grann. Hon måste ut varje dag och helst en timma åt gången. 


P1000873
Och så var vi framme. Vi var ute i väldigt god tid och fick vänta en stund innan det var våran tur. 

P1000877


thumbnail_IMG_7729
Rummet var himla kul och ganska svårt. Det tog hemskt lång tid innan vi fick på ljuset i rummet, men vi klarade det med sekunder kvar. Vi hade problem med att fästa vissa saker på riktig plats, så vi kom inte vidare fort nog.  

P1000878
Är lite sugen på att testa rummet igen, bara för att göra det bättre, men då måste det nog gå en stund så man kanske glömmer något. Men dom hade andra rum man kunde testa. 

P1000881
Sen for allihopa till Pincho Nation för att äta. 

P1000885
Älskar den här drinken. 

P1000893
Tvingar Martin att vara med på bild. Tycker det är kul att ha sen som minnen, men han är inte lika road. 

P1000896

P1000898
Pincho Nation har ett cirkustema, vilket är väldigt kul. 

P1000900
Beställde in massa smårätter. 

P1000910
Den här väggen var så fin, men så svår att få på bild p.g.a. ljuset. 

P1010004
Det var en mycket fin lilafärg som min kamera inte alls var sugen på att fånga upp. 

P1010006
Vi for förbi Outland där de hade en del rea. Så jag och Martin köpte några nya figurer till våran samling, och lite andra småsaker. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...