onsdag 22 januari 2020

Kate Spade Camera 3D bag

Ett av 2019 mest onödiga och mest villhöviga köp är denna här väskan från Kate Spades rea. Jag hade sett på den sen den kom i butik och när jag fick 70% på den kunde jag inte låta den vara.
  DSC_3133
Den är i rotting med tyg på insidan, silvriga detaljer och riktigt gullig. Den får plats med min kompaktkamera, korthållare, powerbank och laddsladd. Inte mycket alls, men får vara. 

DSC_3141
Objektivet går att öppna och där har jag små mynt och mitt headset, perfekt till riktigt små saker. 

P1000459
Jag har använt den en del redan, men vill spara den till sommaren. Enda som är synd är att systemkameran inte får plats, då hade jag använt den hela tiden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...