onsdag 25 oktober 2023

Den första semesterdagen 2022

 Då har sommaren 2022 äntligen börjat på riktigt här på bloggen. Jag och Martin skulle ut och köra, vi skulle på bilsemester med Skellefteå som mål, och ett mellanstopp i Eskilstuna. 

Katterna var lämnade på sommarkollo hos min mamma, bilen packad och vi for tidigt på morgonen.

DSC_9072
Hej då lägenheten. Vi ses om ett par veckor. 

DSC_9079
Var lite trafik och fint väder. 

DSC_9101
Vips så var vi framme i Eskilstuna. Min farmor och farfar bodde här stort sett hela mitt liv. Har spenderat typ alla slags lov i den här staden. 

DSC_9135
Var trött och sliten efter bilturen, men redo att utforska staden som vuxen. 

DSC_9153
Något jag la märke till var att centrum var dött. Köpcenter hade lagt ned, var nästa inga butiker kvar och verkligen inga personer där, helt dött. 

DSC_9180

DSC_9224
Vi for förbi huset till farmor och farfar, handlade på Tuna Park (där alla var). Var otroligt fint att se staden jag älskade genom hela uppväxten som vuxen. 

DSC_9249
Vi åt middag vid hotellet, för vi var trötta och skulle tidigt upp dagen efter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...