måndag 18 maj 2020

Vecka 21

Hej och välkommen till en ny vecka. Det här börjar bli hemskt uttjatat, det händer ytterst lite nytt. Försöker att vara minst möjligen social utanför jobbet och reser direkt hem så fort jag är färdig. Sen har vi haft hemskt kallt i det sista, så man vill egentligen inte vara ute heller... 

Den här veckan är väldigt kort i och med kristi himmelsfärd på torsdag, vi har planeringsdag på fredag och jag har tagit ledigt på tisdagen. Behöver verkligen lite extra ledigt känner jag. Det tär överraskane mycket just nu med jobbet. 
På torsdagen har vi tänkt att ha picknick med våra familjer, vi båda blir ju trots allt 30 när det är lite speciella omständigheter, så får se om vi firar ordentligt med vännerna när det blir lite bättre i världen. 

Här kommer lite bilder från förra veckan. 

Plötsligt blev det väldigt grönt och fint på jobbets bakgård. Är inte längesen träden var helt kala, så det har gått väldigt fort att bli grönt ute. 

Det har blivit mer begränsningar på bussen jag tar, får lov att vara max 17 personer och vissa säten är stängda. 


Vi har köpt en luftrensare och lådan var visst det bästa enligt Sally. 


Vi har blomlådor på jobbet där pyttesmå blommor har börjat växa, verkligen minimala. 

Vi firade Norges nationaldag på jobbet på fredagen. Måste såklart göra sig fin. 

Jag hade beställt ett par vikbara RayBan Wayfarer. Tyvärr var dom lite för trånga, så har skickat tillbaka dom. Hittade en större storlek i en annan nätbutik som förhoppningsvis ska passa bättre. 

Sally är besatt av att sova på mina kläder för tiden. Säger inte nej till lite sällskap i sängen om kvällen. 

På lördagen fick jag lite sällskap av Lucy i sängen. Så mysigt. 

Spelade Sims 4 och fick besök av denna här. Så otroligt obehaglig. 

Söndagen var Norges nationaldag. Vi firade med min familj i år, vilket var mysigt. 

Hade sällskap av Sally när jag fixade med bilder och bloggen på söndagskvällen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...