måndag 14 januari 2013

Gardinköp och film

I lördags var vädret fantastiskt. Det var hemskt, hemskt kallt ute, men jag och pojkvännen trotsade kylan och for in till stan. Julen är sen länge över och då är det även dags att byta ut de röda julgardinerna mot en annan färg.


Vi köpte gardinerna hos Indiska där vi hade tur. De hade 20% på alla gardiner den dagen, det var inte helt fel. 

 Efter gardinshoppingen blev det ett litet stopp hos Ben & Jerrys. 

 Här är mannen i mitt liv. 

 Och jag. Älskar scarfen jag har på mig. Köpte den hos Weekday för länge sen, men använder den inte lika mycket som jag skulle vilja tyvärr. 

 Efter glassen gick vi ned till hamnen där solen sken ännu mer. Vi besökte en hattbutik och kollade på hattar. Blir det en temafest snart är det bra att veta vars man kan hitta bland annat fina hattar. 

Senare på kvällen blev det dags för den fantastiska filmen Gangster Squad. Väldigt bra film. 

Väl hemma spelade vi massa Zelda minispel som finns på Nintendo Land till WiiU.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...