måndag 24 december 2007

I don't need your friends... I've got my own

jaha... Då var nästan alla julklapparna öppna. Iallafall dom från familjen, några från vännerna är kvar att få och ge ;) Vad kan man säga om årets jul? Den har varit riktigt trevlig. Jag har fått många fina saker. Ska se om jag lyckas få dem alla på en bild, beroende på hur mycket jag vill censurera.
Jag vaknade i morse av att en siren tjöt. Vilket var måttligt roande med tanke på att jag drömt om zombies. Dom som har spelat spelet Siren vet varför jag var orolig. Så jag steg up, duschade, klädde mig, åt frunch och sedan började julklappsöppningen. Av pappa, farmor och farfar fick jag en DKNY parfym, två väskor, ett doftljus med mitt namn på, en namnpenna, pengar och en trisslott. Av övriga familjen fick jag tre band tshirtar, en parfym, badskum, en affisch, underkläder, en kula och en Nemibok. Pengar ska jag få sen. Av killen och hans familj fick jag en Hello Kitty klocka, en chokladask och ett par örhängen. Så den här julen blev riktigt lyckad.
Nästa roliga sak som händer blir väl först mellandagsrean och sen är det nyårsafton. Längtar verkligen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...