måndag 1 januari 2024

Gott nytt år!

 Gott nytt år! 

Jag hoppas att 2024 blir bättre än 2023, som var tusen gånger bättre än 2022 (och då var inte ribban hög alls).
Det blir snart ett helt år sen vi flyttade in i huset och jag ser fram till år 2. Ska bli spännande att se hur det går med alla blommor jag planterade i höstas, ordna mer med trädgården och takterrassen, uppleva sommaren i Fetsund igen. 

Men om vi bortser från allt med huset, så är det några grejer som händer 2024: 
* Fick Mord till middagen av Martin i julklapp. Vi ska till the Hub, äta middag och försöka lösa ett mord. 
* Ska till Trädgårdsmässan igen. 
* Ska fira min födelsedag.
* Jag, Martin och en hög med vänner ska på Tons of Rock i juni. 

Hoppas du får en riktigt fint nytt år <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...