måndag 5 oktober 2020

Vecka 41

 God förmiddag. 

Hoppas du har det fint.  

Förra veckan var en sån vecka som aldrig tog slut. Var mycket på jobbet,  jag hade senvakter 4 av 5 dagar, vilket inte är kul ens en vanlig vecka. Men något positivt är att jag kunde sova länge om morgonen och det uppskattas alltid. 

Helgen var fin, men vaknade upp med lite täppt näsa och halsont på söndagen (men det var nästan väntat). 

I och med att oktober är här så försöker jag se filmer som är halloweeniga/skräck. Älskar spooky season 🎃

Varje dag samlar vi på blad som fallit ned på jobbets bakgård för att hitta den som är finast. Desto fler färger desto bättre blad. 
Senvakt = sovmorgon med Lucy. 

Det var så fint på berget en morgon. 

Hämtade ut ett paket i ett sådant skåp. Var hemskt svår att hitta. 

Lördagen  vaknade jag tidigt, så var i stan innan klockan 11. Gick från Løkka och ned till centrum. Såg de här sjukt gulliga baba Yoda figurerna. Hade dom haft en där den glufsar i sig en groda hade jag köpt en med en gång (även om den med koppen är sjukt gullig med). 

Söndagen fixade jag med min La Sardina. Den har varit rosa och full med paljetter sen jag köpte den, så det var dags för något nytt. 


Blev väldigt förnöjd måste jag säga. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...