onsdag 28 oktober 2020

Kickstarter ITA-bags och pins

 Här kommer 2 av 3 ITA bags jag fått genom backningar hos Kickstarter och en hel del pins. Alltså all kärlek till de här väskorna. 

P1040030
Först ut är min Cheshire cat ITA bag från Stami Studios (hon har den del av Luna, Cheshire och Juju väskorna kvar, men ingen av kattbussarna från Totoro). 

P1040024
Den kan vara både en rykksäck och en crossbody, vilket är praktiskt. Ryms väldigt mycket i väskan och jag får inte ont i ryggen av den. 

P1040020
Det är lite nya pins från Kickstarter också. De svarta katterna med stjärnbilder kommer från Victoria/Bones and gardens. Den röda pandan kommer från Alex Fink, Luna Lovegood pinen kommer från Julie/FrenchCreature, den runda Everything will be alright kommer från Tris/ColourfyMe, och Hufflepuff pinen är köpt hos Stami Studios. 

P1040035
Nästa är min vattenmelon väska från Mei Bee Art / JinxyeeStudios

P1040040
Den har ett praktiskt fack bak. 

P1040053
Och en väldigt fin insida. 

P1040056
Jag fick med två inserts, ett rosa och ett rött. 

P1040063
Och har är pinsen jag har på den nu. Vattenmelon pinen och citron pinen följde med som freebies när jag backade väskan. 

P1040066
Sen har jag i väntan på min räv ita bag köpt en ita bag plushie från Stami Studios. Tror det kommer bli väldigt gulligt. 

P1040032
Bonus bild på Sally som absolut skulle vara med. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...