tisdag 14 maj 2024

13 veckor senare

 Jisses, vem hade trott att det att sitta framför datorn, sortera lite bilder och skriva någon form för sammanhängande text skulle vara så svårt? Nåväl, här är vi. Sist var det februari. Det var kallt, det var snö och det var mörkt. Nu sitter jag här i ett tjugotre gradigt maj, med papper på fönstret (fungerar sådär som saolskydd måste jag erkänna), en trädgård full av tulpaner och en resväska packad med sommarkläder. Det är snart långhelg här och då sticker vi söderut. Vi ska en långhelg i Tyskland, årets enda riktiga resa vi gör ihop (jag ska en sväng till Göteborg, men vet inte helt hur mycket det räknas som utlandsresa?). Martin har en kompis som ska hit och kolla till huset och katterna. 

Jag har, trots för totalt värdelös på sociala medier, dokumenterat det mesta som hänt sen sist. Ska se hur jag gör, om jag bloggar ikapp eller bara emigrerar på heltid till instagram. 


Januari

April

Maj


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En vårdag i botaniska trädgården

Här kommer en hel hög med blommor från botaniska trädgården i Oslo.